איגוד מתווכים

כך תמכרו דירות במדיה החברתית- מדריך הזהב לסוכן נדל"ן


מדריך הזהב לסוכן נדל"ן
מדריך הזהב לסוכן נדל"ן
נכון שאתם רוצים למכור דירות ורוצים להגיע לכמה שיותר אנשים? טיפ קטן גדול מאתנו- האנשים האלה נמצאים ברשתות החברתיות ולכן גם מקומכם שם.

כיום למעלה מ-80 אחוז מהאנשים בין הגילאים 30-49 מחזיקים בחשבון ברשת חברתית כזו או אחרת. נתח האוכלוסייה הזה מהווה קהל לקוחות משמעותי בענף התיווך, ואם אתם לא מגיעים אליהם באמצעות רשתות חברתיות כגון: פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, אינסטגרם, טאמבלר, גוגל פלוס ואחרים – תהיו בטוחים שמתווכים אחרים כן יגיעו אליהם. גם אנשים שהכנסתם גבוהה גולשים ברשתות וזה נתון מצוין למתווכים.

למה להשתמש במדיה החברתית?

אם עדיין לא השתמשתם בפחות אחת או שתיים מן הפלטפורמות המוצעות לכם במדיה החברתית, זה בדיוק הזמן!

למתווכים בדרך כלל יש הרבה חברים, מכרים שזה הזמן להתחבר אליהם. המדיה החברתית מנגישה את ההצעות שלכם, אם בתמונות, אם בפרויקטים מיוחדים, אם באירועים מסוימים לקהל החברים שלכם ולקהל החברים שלהם וכך הרווחתם חשיפה כפולה.

בין השימושים המרכזיים שהמדיה החברתית מציעה: מקור ללידים, ידע על מצב השוק, יצירת תדמית עסקית, הודעה על עסקאות שנסגרו, קידום בתים למכירה ועוד.

בניגוד לתחומי כלכלה פחות אטרקטיביים לשיחה כמו בנקאות למשל, נדל"ן הוא נושא מאד מבוקש לדיון ומאד גמיש. ניתן ליצור עליו שיח עם מגוון רחב של אנשים והוא פשוט מצריך יצירתיות ודמיון.

לא משנה באיזו רשת חברתית תשתמשו כדי לקדם את עצמכם, כמה שתעשו זאת יותר כך תישארו יותר בתודעה של הגולשים.

פרגנו גם לאחרים!

כשמתווך פותח חשבון ברשת חברתית, הוא לא חייב לשתף באופן עקבי מידע על עצמו, זה מעייף ומרתיע אנשים. במקום זאת, כדאי לשתף בטיפים משל עצמכם ולפרגן גם למתווכים אחרים.

חשוב- אל תפתחו חשבון ברשת חברתית מסוימת אם אינם יכולים לנהל אותו. עדיף שתבחרו רשת אחת אבל הקפידו לנהל אותה באופן שוטף.

זכרו שסרטונים ותמונות מתקבלים מצוין במדיה חברתית ותרבו להשתמש בהם. ומעל לכל, הקפידו על תוכן איכותי ונאות. הוא זה שיביא אתכם לקדמת הבמה במדיה החברתית.

בהצלחה!
מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם