איגוד מתווכים

מדוע מתווך נדל"ן זקוק לרשת החברתית


רשתות חברתיות לטובת מתווך נדל"ן
רשתות חברתיות לטובת מתווך נדל"ן
 כדי להפוך את עצמך למקור אמין וידוע, עליך לרתום את הכוח של המדיה החברתית.
במהלך זמנים כלכליים מאתגרים, חשוב שמתווכים יהפכו את עצמם למקור אמין בתחומם ,רשת האינטרנט יכולה לעשות את ההבדל עבור מתווכי נדל"ן.
מס' רעיונות איך לרתום את המדיה החברתית:
למשוך קונים ומוכרים
כמתווך נדל"ן, אתה יכול להשתמש באתרי רשתות חברתיות כדי למשוך רוכשי דירות, וגם אנשים שרוצים למכור את בתיהם. בניית נוכחות מדיה חברתית יכולה למשוך אלייך יותר לקוחות פוטנציאליים.
אתרי רשתות חברתיות כפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם , גוגל פלוס, לינקדאין ואחרים יכולים לעזור לך לבנות את המותג שלך בעת היותו זמין ללקוחות שלך מעל ומעבר למקובל. על ידי רתימת הכוח של אתרי רשתות חברתיות, אתה יכול למשוך אוהדים וחסידים שעשויים בסופו של דבר להפוך ללקוחות.
רשתות חברתיות יכולות לשמש גם כמקום להצגת הנכסים שלך עם תמונות באיכות גבוהה ובנוסף ליצור אינטראקציה עם לקוחות בזמן אמת.
נניח שלקוח פוטנציאלי משאיר תגובה בפייסבוק בנוגע לנכס מסוג מסוים,כך אתה יכול להגיב עם קישורים לרישומים התואמים את מה שהלקוח מחפש, ולכן יותר קל ללקוח למצוא את מה שיש לך להציע.
זו רק דוגמה אחת שמוכיחה מדוע למתווך נדל"ן כדאי לבנות נוכחות באינטרנט. זה יכול להגדיל את החשיפה של הנכסים שלך ללקוחות רבים יותר.

בניית מוניטין אמין
כשאתה עובד בתחום הנדל"ן, מאוד חשוב לבסס מוניטין אמין בענף. כאשר אתה נתפס כסמכות בתחום שלך, הרבה יותר סביר שאנשים יפנו אליך כשהם צריכים למכור את ביתם או לרכוש נכס חדש.
אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להוכיח את עצמך כמומחה הוא על ידי פתיחת בלוג/עמוד עסקי בפייסבוק (או בקיצור "דף אוהדים"). בדרכים אלה, אתה יכול לחלוק מידע וייעוץ עם רוכשי/מוכרי דירות פוטנציאליים שמרגישים מאוימים מתהליך. (ליצור שיח אקטיבי, ע"י מתן תשובות לשאלות נפוצות)
*למרות שזה לגמרי לגטימי לחלוק את הרישומים שלך עם הגולשים, אל תעלה יותר מרישום אחד, מקסימום שניים ביום על מנת לא להציף את העוקבים של הדף. מאידך,לא מומלץ להעלות פחות מרישום אחד ביום, אחרת הפעילות של הדף שלך לא תיהיה אפקטיבית. בקיצור ולעניין, הכי טוב להעלות סטטוס אחד חזק ורלוונטי, כזה שיצליח ליצור פעילות במשך יום שלם. בדרך זו, אתה יכול לבנות את המותג שלך תוך שיתוף מידע שימושי.
*כשאתה מעלה רישום/"פוסט" בדף הפייסבוק,העלה אותו בדף העסקי-כך תיהיה לו יותר חשיפה מאשר כשאתה מעלה את הרישום בפרופיל האישי.
**טיפ נוסף לתקשורת במדיה החברתית לאלה מכן שמעלים סרטונים ליוטיוב-מומלץ ליצור קישור בין כל הסרטונים באמצעות שימוש ב"הערות-כך זה גם מניע את הגולש לצפות ביתר הסרטונים ובנוסף עוזר לגוגל לקדם את הסרטונים שמקושרים אחד לשני.
שיתוף פעולה עם מקצועני נדל"ן אחרים
אם אתה משתמש ברשתות חברתיות שהם ספציפיים לענף הנדל"ן, תוכל להתחבר עם אנשי מקצוע אחרים בשוק.
על ידי שיתופי פעולה עם מתווכי נדל"ן אחרים, תוכל לקבל גישה להזדמנויות פוטנציאליות ,וכמו כן להגדיל את היכולת ללמוד מאנשי מקצוע אחרים שעושים את מה שאתה עושה.
Linkedin מספק הזדמנויות רבות לעבודה ברשת עם אנשי מקצוע אחרים בענף שלך.
רעיונות אלה מספקים לנו תבונה חשובה כי מתווך נדל"ן צריך להקים נוכחות ברשת החברתית.
מחיבור עם אנשי מקצוע בתחום שלך ועד למשיכת קונים/מוכרים פוטנציאליים, פעילות ברשתות החברתיות יעזרו לך לבנות את המותג שלך(העסק שלך)